V lednu tohoto roku francouzský dům Céline světu názorně předvedl, že k zažehnutí masové digitální hysterie není třeba groteskně nafouklého pozadí. "Rozbít" internet se kreativní ředitelce Céline Phoebe Philové podařilo novou reklamní kampaní, jejíž tváří se stala legenda americké literatury, osmdesátiletá Kaliforňanka Joan Didionová.
Dnes byste ve světě módy jen stěží hledali marketingového experta, který fotografie stylové babičky s obřími slunečními brýlemi ještě neviděl - nebo se reklamní kampaň nafocenou Jürgenem Tellerem nesnažil nějak napodobit.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.