Dohlížet na evropské podnikání společnosti SABMiller, druhé největší pivovarnické skupiny na světě, není dnes zrovna snadné. Evropa konzumuje méně piva a pivaři pijí jinak, říká Sue Clarková, ředitelka evropské divize firmy, která vlastní také největšího českého hráče v oboru Plzeňský Prazdroj.

Na Západě lidé vyhledávají často víno a moderní nápoje. Pivovarnický gigant tak vyčerpávají investice do inovací a marketingu. Na Východě, konkrétně v Rusku a na Ukrajině, potápí pivovary politická situace. "Doufáme, že už se v Rusku dostáváme na dno," komentuje tamní situaci Clarková. Česko zůstává ve spotřebě v rámci Evropy dál na výši, dodává.

Zbývá vám ještě 95 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se