Klienti dnes sami rozhodují o tom, kolik si bankéři vydělají. Čím dál víc bank totiž zavádí hodnotící systém, který přímo reaguje na to, s jakými pocity lidé z pobočky odcházejí.

„Když je bankéř příjemný a ukáže, že mu na vás záleží, pak bance odpustíte i věci, které nedělá dobře,“ tvrdí Pavel Šiška, vedoucí partner oddělení poradenských služeb společnosti Deloitte. „Takovou zákaznickou zkušenost začaly prosazovat mladé banky a ostatní ústavy se je teď snaží následovat,“ říká Šiška.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se