Eva Svobodová,

Head of Marketing & PR Department, Uniqa pojišťovna

Svobodová: Máme moderní produkt, který navíc chceme ještě v průběhu letošního roku doplnit a vylepšit.
Zohledňuje moderní trendy, je variabilní podle individuálních potřeb a priorit klienta. Dobré vlastnosti našeho pojištění potvrzuje i vývoj z loňského roku, kdy tento segment rostl bezmála o 10 %.


Tomáš Reitermann,

vedoucí Odboru pojištění občanů, Kooperativa pojišťovna, Vienna Insurance Group

Reitermann: Unikátní je garance, že Kooperativa neuplatní krácení plnění za tzv. podpojištění - nesprávně nastavenou výši pojistné částky, pokud klient souhlasí s inflační valorizací pojistné částky a pojistného. Všechny majetkové nabídky obsahují komplexní pojištění proti všem živelním nebezpečím, bez limitů pojistného plnění, což platí i pro tzv. "katastrofická" nebezpečí (povodeň, záplava, vichřice, sesuv).


Veronika Hašplová,

ředitelka pojištění majetku, Allianz pojišťovna

Hašplová: Výhod je více. Ale asi nejdůležitější spočívá v tom, že u parciálních škod plníme vždy v nových cenách (tzn. i u starších budov) a dále např. pojištění vedlejších staveb zdarma do vysokého limitu 10 nebo 15 % ve variantě Optimal a Exkluziv, široký rozsah krytí např. u škod způsobených atmosférickými srážkami atd.


Mario Kučera,

produktový manažer, Česká pojišťovna

Kučera: Vyzdvihl bych zejména rozsah a šíři asistenčních služeb. Již v druhé nejnižší variantě pojištění Standard jsou zahrnuty asistenční služby (nonstop pomoc řemeslníka v nouzi při řešení havarijních stavů v bytě do výše 10 000 Kč). U vyšších variant pojištění domácnosti je k dispozici také služba, díky které můžete získat pomoc se stěhováním či náhradním ubytováním nebo pomoc s úklidem domácnosti.