Stále více využívají české firmy pro export zboží takzvanou kombinovanou dopravu. Mezi českými překladišti a evropskými přístavy je každý rok přepraveno o několik desítek tisíc kontejnerů více a ještě dynamičtěji se rozvíjí kontinentální přeprava silničních návěsů po železnici v rámci Evropy. Příčinou je především cena kombinované dopravy, která může být až o třetinu nižší než přímá silniční přeprava. Vždy je ovšem potřeba počítat s dalšími náklady spojenými s navezením zboží do místa překládky a rozvozem zboží v cílové destinaci.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se