Škoda plně vytěžuje své kapacity. Na rozdíl od značek, které mohou své linky ještě výrazně zrychlit.
Autor ▪ archiv HN
Ve Škodě Auto se s Fabií opakuje to, co zažila předtím s Octavií a co zažívá každá automobilka při spuštění modelu, po kterém je poptávka.
Zákazníci jej většinou tolik chtějí, že si počkají.
Nová Fabie by mohla pomoct automobilce k cíli prodat v roce 2018 více než 1,5 milionu vozů.
Získat novou Škodu Fabii je náročnější, než je zákazníkům příjemné. I když automobilka mluví o čekacích dobách mezi šesti a osmi týdny, výjimkou není hlavně u verze kombi i více než čtyřměsíční doba mezi podpisem smlouvy a vlastním převzetím vozu.
Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
- První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi