Zájem o operativní leasing také podporují probíhající masivní reklamní kampaně zaměřené hlavně na privátní klientelu, případně drobné podnikatele. V této souvislosti je třeba upozornit na to, že operativní leasing může mít mnoho podob.

Soukromí zákazníci využívají hlavně jednodušší formu operativního leasingu: ve splátce hradí amortizaci vozu a základní služby, tedy pojištění, běžný servis a v některých případech sezónní pneumatiky. Hlavně však velké firmy vyhledávají sofistikovanější modely správy flotil - jde o tzv. full-service leasing.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se