- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Škoda Auto na rekordu. Naráží ale v Číně
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
V červnu Škoda v Číně ztratila 15 procent.
Rusko zůstává noční můrou. Prodeje jsou poloviční.
Octavia i třetí rok na trhu roste dvouciferně a je tahounem české značky.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: Škoda Auto
Celých 135 let obsáhne kronika značky Škoda. „Soustředili jsme se na období od 1856 do 1991, což je veskrze český příběh,“ říká Ivan Margolius. Se svým kolegou jej sepsal v Londýně.
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Odchod Langšádlové může situaci vědy a výzkumu ještě zhoršit, bojí se podnikatelé a akademici
26. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Výroba aut je v Česku rekordní, o třetinu se ale propadla elektroauta. Není o ně zájem
22. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Jak se vyznat v moři smluv? AI start-up zabudoval ChatGPT a umí dát detailní odpověď ve vteřině
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Téma: Škoda Auto
„Motor má sloužit pánovi, ne pán jemu.“ Jak dva čeští emigranti propagují škodovku
Celých 135 let obsáhne kronika značky Škoda. „Soustředili jsme se na období od 1856 do 1991, což je veskrze český příběh,“ říká Ivan Margolius. Se svým kolegou jej sepsal v Londýně.
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Odchod Langšádlové může situaci vědy a výzkumu ještě zhoršit, bojí se podnikatelé a akademici
26. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Výroba aut je v Česku rekordní, o třetinu se ale propadla elektroauta. Není o ně zájem
22. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Jak se vyznat v moři smluv? AI start-up zabudoval ChatGPT a umí dát detailní odpověď ve vteřině
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Vybíráme z HN
Nejdřív zrušili bakalářské práce, teď VŠE zkrátí studium na magistra u poptávaného oboru
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Byznys podle Martina Ehla
Proč se čeští zbrojaři ještě potřebují naučit mít rádi Evropskou unii
Několik mladých žen a mužů se na pódiu pomocí faktů, vtipů a powerpointových prezentací snaží přesvědčit několik desítek většinou mužů středního...
27. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Jak dosáhnout solidního zhodnocení? Čtyři klíčové principy pro investiční portfolia
Pro dosažení solidního zhodnocení investičního portfolia v dlouhém časovém horizontu a s přijetím adekvátního investičního rizika je naprosto...
26. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení