- První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Český průmysl má novou šanci: Jaguar postaví velkou továrnu na Slovensku
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111

Nový závod bude vyrábět 300 tisíc aut ročně a zaměstná 5000 lidí.
Čeští výrobci autodílů počítají s tím, že budou do nového závodu dodávat.
Slovensko může ve výrobě aut překonat Česko.
Zbývá vám ještě 95 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
Máte již předplatné?
Přihlásit se
K tématu: automobilový průmysl
O smyslu spousty výdajů ve státním rozpočtu bychom mohli pochybovat. Ale výdaj, který se teď chystá schválit vláda, je rozhodně na místě. O co jde? To a mnohem víc se dozvíte v newsletteru Ředitelé Evropy. Je o české roli v Evropě a o dění v...
Ředitelé Evropy
7. 12. 2023 ▪ 10 min. čtení
Automobilky věří elektromobilům tak napůl, zbytek je politická korektnost. Dožene někdy Evropa Teslu a Číňany?
7. 12. 2023 ▪ 3 min. čtení
Cybertruck už jezdí v Americe, ale do Evropy se jen tak nepodívá. Na klíčovém trhu Tesly má velkou překážku
6. 12. 2023 ▪ 3 min. čtení
Problém Tesly se skandinávskými odboráři roste. Po Švédsku se proti Muskově firmě postavilo i Dánsko
5. 12. 2023 ▪ 3 min. čtení
K tématu: automobilový průmysl
Konec u Babiše, vysoko v Bruselu? Dlabajová má našlápnuto. A Mach se v Evropě tak akorát ztratí
O smyslu spousty výdajů ve státním rozpočtu bychom mohli pochybovat. Ale výdaj, který se teď chystá schválit vláda, je rozhodně na místě. O co jde? To a mnohem víc se dozvíte v newsletteru Ředitelé Evropy. Je o české roli v Evropě a o dění v...
Ředitelé Evropy
7. 12. 2023 ▪ 10 min. čtení
Automobilky věří elektromobilům tak napůl, zbytek je politická korektnost. Dožene někdy Evropa Teslu a Číňany?
7. 12. 2023 ▪ 3 min. čtení
Cybertruck už jezdí v Americe, ale do Evropy se jen tak nepodívá. Na klíčovém trhu Tesly má velkou překážku
6. 12. 2023 ▪ 3 min. čtení
Bruselský diktát
Nejvlivnější Čech v Bruselu: Číňané dělají auta lépe než my. Proč Evropa zaspala?
5. 12. 2023 ▪ 1 min. čtení
Problém Tesly se skandinávskými odboráři roste. Po Švédsku se proti Muskově firmě postavilo i Dánsko
5. 12. 2023 ▪ 3 min. čtení
Vybíráme z HN
Sbohem, koruno, ahoj euro. Do Česka přichází funkční měna, ocení ji hlavně firmy, ale pozor na DPH
Podnikání celé řady českých firem je zásadním způsobem ekonomicky navázáno na cizí měnu, nejčastěji euro. Momentálně však musí všechny tyto...
5. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Fotogalerie
Vychovatel společnosti, který pomáhal čelit populismu. Připomeňte si loučení s Karlem Schwarzenbergem ve fotografiích
V katedrále svatého Víta na Pražském hradě se dnes rodina, přátelé, spolupracovníci, politici, zástupci domácí i evropské šlechty, církevní...
9. 12. 2023 ▪ 1 min. čtení
ČNB tlumí byrokracii. Má za sebou největší racionalizaci za posledních deset let
Česká národní banka sice není součástí státního rozpočtu, přesto se letos rozhodla, že by měla snížit počet svých zaměstnanců. V neposlední řadě...
8. 12. 2023 ▪ 5 min. čtení
Američané chtějí být na Čínu co nejtvrdší. Je v našem zájmu jít za každé situace s Washingtonem?
Demokraté a republikáni se ve Spojených státech neshodnou skoro na ničem. Jednou z mála výjimek je velmi ostrý postoj vůči Číně. Může jít o...
8. 12. 2023 ▪ 08:17 min.