Světoví výrobci hraček Mattel, Hasbro a Lego musí jít s dobou.
Časy se mění a musí se přizpůsobit i hračky, ty klasické už dnešní děti nebaví.
"Jen průběžně posouváme digitální bariéry dál a dál, takže zůstáváme aktuální v každé době, ve které si děti chtějí hrát," říká finanční ředitel Lega John Goodwin.
Už teď vím, že budeme přátelé, říká Barbie sedmileté holčičce. Nejde o žádnou scénu z budoucnosti, ale o testování nové hračky. Americký koncern Mattel přichází na trh s panenkou, která si s dítětem popovídá a porozumí mu.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení