Vedení maďarské ropné a petrochemické skupiny MOL vysílá do Česka jasný signál: Váš trh považujeme a budeme považovat za hlavní oblast našich zpracovatelských a prodejních aktivit.

Tento vzkaz zaznívá z úst viceprezidenta pro zpracování ropy a prodej ropných produktů skupiny Ference Horvátha jen několik měsíců poté, co druhá největší společnost ve střední Evropě představila v tuzemsku svoji značku MOL. Pod tou sdružuje síť benzinových pump, kterou v posledních dvou letech vybudovala akvizicí čerpacích stanic od Lukoilu a Agipu. Dnes je s počtem 316 pump druhým největším hráčem na trhu za Benzinou, kterou ovládá přes společnost Unipetrol polský koncern PKN Orlen.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se