Na náměstí před Pražským hradem loni v srpnu zaparkovala černá limuzína Mercedes-Benz E, zacvakaly fotoaparáty, rozdaly se úsměvy. A pár měsíců se moc nedělo − start prémiové služby Black celosvětové taxi sítě Uber byl určen hlavně pro zahraniční zákazníky projíždějící Prahou. To hlavní přišlo až před rokem, 5. listopadu 2014, když společnost ze San Franciska v české metropoli spustila dostupnější verzi Pop, v níž se taxikářem − k velké nevoli profesionálních řidičů − může stát vlastně kdokoliv nad jednadvacet let, s ne moc starým autem a čistým rejstříkem trestů.

HNBYZNYS NA TWITTERU

Byznysovou rubriku Hospodářských novin  najdete také na Twitteru.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se