Sociální podnikání zažívá v západní Evropě boom. Do Česka proniká zatím pomalu částečně proto, že lidé nevědí, co si pod tím pojmem představit.
I v Česku ale přibývá firem, které už nechtějí pouze přispívat na charity, ale pomoct projektům, které mají udržitelný byznys model a vedou ke společenské změně.
Češi ale zatím neumí propojit sociální služby s podnikatelskými aktivitami.
Zatímco na západě Evropy zažívá sociální podnikání obrovský rozmach, do Česka teprve stěží proniká. V povědomí Čechů je totiž velmi silně zakořeněno, že sociální podniky jsou pouze ty, které zaměstnávají handicapované nebo sociálně znevýhodněné lidi.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení