Když za vámi přijde zákazník, že chce optimalizovat svůj tiskový park, jak obvykle postupujete?

Ze všeho nejdříve musíme zjistit co nejvíce informací o stávajícím tiskovém řešení. Potřebujeme znát objemy tisku, momentální náklady na tisk, složení strojů a jejich umístění.

Současný stav může být totiž zcela nevyhovující, a již jen nové uspořádání strojů může značnou část problému vyřešit. Bohužel, ne všichni zákazníci mají přehled o objemech tisku a o všem, co se jim děje na síti. V těchto případech používáme specializovaný softwarový nástroj, který pomůže změřit objemy tisku na jednotlivých místech, a na základě těchto objemů jsme schopni navrhnout cílový stav toho, jak by uspořádání tiskového parku mohlo u zákazníka vypadat.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se