Před pár lety touto dobou zmizela z obchodů Tesco Coca-Cola, v jiných zase vyklidily pozice některé značky jogurtů. Dodavatelé se tehdy v klíčové obchodní sezoně roku nedohodli s řetězci na ceně a načas utnuli spolupráci.
Ani příští rok dohady nepoleví − dodavatelé by ale měli mít větší šanci, jak do cen mluvit. Umožní jim to včera schválená přísnější novela zákona o významné tržní síle, která má posílit jejich pozici při vyjednávání s obchodníky. Ta prošla třetím čtením ve sněmovně, a pokud ji schválí ještě Senát a podepíše prezident, začne v novém roce platit.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.