Když si někoho vezmete, tak se jeho rodiče najednou stanou vašimi příbuznými, i když do teď to byli úplně cizí lidé, říká Petra Průšová, která se stala novou šéfkou české pobočky Kantar Group. Ta zastřešuje dvě velké výzkumné agentury na tuzemském trhu − TNS Aisa a Millward Brown, jež se nyní propojují.

Bývalá ředitelka Millwardu pro střední a východní Evropu se teď stala šéfkou obou firem pro celý region od Česka po Slovinsko. Agentury budou pro velké společnosti jako Lego, Google, Unilever nebo Kofola zkoumat trh, budovat firemní značky a cílit jejich produkty na koncové zákazníky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se