Slovo audit působí ve většině firem jako strašák, ne vždy si zaměstnanci uvědomují, že má přinášet pozitivní rozhodnutí, změny hospodaření ve firmě a nápravu všech nedostatků ve financích. Audit tiskových služeb by však měl být stoprocentně chápán jako klíč ke všem informacím o stávajícím tiskovém řešení ve firmě. Současný stav může být totiž zcela nevyhovující a již jen modernizace strojů a jejich nové uspořádání mohou značnou část problémů vyřešit a přinést nemalé úspory.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se