Ministr dopravy Dan Ťok ví, že motoristům nemůže nabídnout nic jiného než krev, pot a slzy. Dálnice D1 se prostě tak dlouho neopravovala, že není vyhnutí a až do roku 2020 bude řidič na dopravní spojnici republiky nebezpečně kličkovat, případně dlouho stát a sakrovat při průjezdu okolo cedulí "Technologická přestávka". Nic lepšího než postupné opravy ale nejde vymyslet.
Co rozestaví Ťok dál, je ve hvězdách, i když máme zcela jasně daný jízdní řád vládních koncepcí dopravní politiky do roku 2020 (s výhledem do 2050, abychom nebyli žádní troškaři). V jedné věci však Ťok přece jen může pohnout zemí − pokud rehabilituje PPP, tedy partnerství soukromého a veřejného sektoru, a urychlí tak výstavbu dekády odkládaných dopravních tepen.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.