První rok po návratu z evropské mediální skupiny MTG do české Primy Marek Singer bilancuje. Jako generální ředitel české komerční televize musí čím dál víc bojovat o diváka, především kvůli rostoucí popularitě internetových projektů či americkému Netflixu. To s sebou nese i boj o získávání reklamy.
Podle Singera si Prima za uplynulý rok vylepšila pozici. "Máme radost z rostoucího podílu na trhu," uvedl v rozhovoru pro HN. Připomíná, že sledovanost Primy v hlavním vysílacím čase dosáhla v dubnu skoro 24 procent, což znamená meziroční nárůst asi o tři procentní body. Druhá největší komerční televize v Česku předstihla podle Singera vedoucí Novu ve sledovanosti hned několik večerů v týdnu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.