Vyznat se v nabídce nových automobilů je čím dál složitější, zejména v posledních pěti letech totiž došlo k neuvěřitelnému rozšíření modelů o různé crossovery a SUV. Nicméně ne všechno, co je na trhu, se hodí do firmy či pro podnikání. Zejména ve velkých korporacích se výběr automobilu obvykle řídí podle tzv. car policy, což jsou interní předpisy přesně stanovující pravidla nákupu. Tyto směrnice obvykle definují typ, velikost auta, někdy i značku, motor nebo minimální bezpečnostní a komfortní výbavu. Pokud taková pravidla ve firmě nemáte, je třeba se při výběru řídit některými osvědčenými postupy. Jak už jsme řekli, nebudeme se snažit radit velkým firmám s desítkami či stovkami aut, které si na tyto věci často najímají externí konzultanty, my se zaměříme na menší firmy či živnostníky, kteří si chtějí o nákupu rozhodnout sami.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se