Před rokem předstoupila manažerka pro on‑line marketing Dorota Kajfoszová před nejvyšší vedení O2 s prezentací, která měla přítomné přesvědčit, že na mladou generaci bude operátor muset jít úplně jinak. V prezentaci se objevil i seznam 15 největších idolů současné mládeže, mezi nimi Teri Blitzen, Johny Machette a Shopaholic Nicol. To jsou hvězdy tuzemské scény YouTube videí a fotografické služby Instagram.
„Díval jsem se na slide s těmi tvářemi a byl jsem v šoku, protože jsem nikoho z nich neznal,“ vzpomíná na situaci generální ředitel O2 Tomáš Budník. Šestačtyřicetiletý šéf druhého největšího mobilního operátora si dodnes není jistý, proč videa, na kterých takzvaní youtubeři mluví třeba o všednodenních banalitách nebo o svých nákupech, lákají desítky tisíc sledovatelů. „Přiznám se, že těm mladým asi nerozumím,“ dodává. Navíc většina přítomných topmanažerů ani nevěděla, že youtubeři vůbec existují.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.