Spojení streamovací služby Voyo a O2 TV do nové platformy Oneplay provázejí problémy. Po technických potížích spojených s přechodem ze starších služeb nyní přišla spotřebitelská organizace dTest s upozorněním na „podivné praktiky“ operátora O2.

Společnost prý zákazníky O2 TV převádí na Oneplay bez jejich souhlasu. Lidé, kteří o přechod na novou a často dražší službu nemají zájem, navíc při vypovězení smlouvy naráží na komplikace. Operátor se hájí tím, že problémy způsobuje vysoká vytíženost jeho pracovníků. 

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Na co si klienti O2 TV nejčastěji stěžují.
  • Jaké jsou možnosti pro odstoupení do smlouvy.
  • Jak komplikace vysvětluje O2.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, díky kterému dostanete do téměř pravidelného pátečního e-mailu to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.