Spojení streamovací služby Voyo a O2 TV do nové platformy Oneplay provázejí problémy. Po technických potížích spojených s přechodem ze starších služeb nyní přišla spotřebitelská organizace dTest s upozorněním na „podivné praktiky“ operátora O2.
Společnost prý zákazníky O2 TV převádí na Oneplay bez jejich souhlasu. Lidé, kteří o přechod na novou a často dražší službu nemají zájem, navíc při vypovězení smlouvy naráží na komplikace. Operátor se hájí tím, že problémy způsobuje vysoká vytíženost jeho pracovníků.
Co se dočtete dál
- Na co si klienti O2 TV nejčastěji stěžují.
- Jaké jsou možnosti pro odstoupení do smlouvy.
- Jak komplikace vysvětluje O2.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.