Za výpadky služeb vždy stojí fyzické nebo logické příčiny, které způsobí havárii některého z důležitých prvků. Faktem také je, že k haváriím prostě dochází a v budoucnosti se to nijak zvlášť nezmění. Každá hodina výpadku přitom může způsobit ztráty ve výši i mnoha stovek tisíc korun. Proto je zcela zásadní využívat technologie, které v případě havárie umožní rychlé a efektivní zotavení.

Zotavení po havárii není v podnikovém prostředí jen otázkou softwaru nebo dat, ale také hardwaru i infrastruktury jako celku. Jinými slovy, předpokladem úspěšné obnovy je existence identických kopií stavebních prvků podnikové informační architektury nebo jejich snadné a rychlé vybudování v případě havárie. A zajistit neustálou dostupnost tak bez odpovídajících technologií a postupů vlastně nejde.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se