Přestože Češi italské sýry dobře znají a například spotřeba pravého parmezánu se v Česku za posledních pět let více než zdvojnásobila, dostanou vybrané italské originály − parmezán, gorgonzola a asiago − ještě výraznou marketingovou výhodu.

V rámci podpory chráněného označení původu vybraných evropských potravin běží nyní v Česku a také v Rakousku, Polsku a Maďarsku osvětová kampaň kolem těchto sýrů. Loni EU v tomto typu propagace cílila na Tyrolsko a tamní špek či jablka, s nimiž se "útočilo" třeba na Německo, nebo podpořila vybraná evropská vína, jako například portské v Číně.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se