Před první vlnou elektronické evidence tržeb loni v prosinci o značce Markeeta lidé nevěděli. Pár dní poté, co začali tržby evidovat hospodští a hoteliéři, už ale nový dodavatel systémů pro EET zaplavil billboardovou reklamou celé Česko. Někdejší start-up nově podpořený penězi silných investorů, v čele s někdejším šéfem ČEZ Martinem Romanem, tak dal najevo, jak moc se chce v miliardovém byznysu prosadit.
"Naším cílem bylo stát se jedním z předních dodavatelů pokladních systémů pro EET," uvedl Richard Fuxa, jeden z podílníků společnosti Smart software, která Markeetu podnikatelům prodává.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.