Základem je přitom zajištění nákladově efektivního a bezproblémového provozu, který uspokojí požadavky dané společnosti. Jaké způsoby tedy mají zákazníci k dispozici?

Je vlastnictví nejvýhodnější?

Tradičním a nejjednodušším modelem pořízení tiskového parku je nákup strojů do majetku firmy a následná pravidelná výměna spotřebního materiálu. V případě závad je pak potřeba dopravit stroj do servisního centra nebo, pokud zákazník zvolil tzv. on-site záruku, v rámci které má nárok na servisní zásah v místě jeho sídla, a to hned do druhého dne, kontaktovat servis. Po uplynutí záruky si servis začne zásahy účtovat, přičemž nevýhodou je nemožnost tyto náklady predikovat. To ovšem není jediná nevýhoda tohoto modelu. Firma se také musí sama postarat o výběr zařízení, což při dnešní šířce možností není jednoduché, a dále počítat i s vyššími vstupními investičními náklady a následnými náklady na opravy, údržbu a spotřební materiál.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se