Zatímco před čtyřmi lety odstartovalo na Noční běh pro Světlušku dvě stě lidí s firemními čísly, letos jich byla už téměř tisícovka. "Popularita běhu stoupá, není proto divu, že se ho chopily i firmy," říká Přemysl Filip, ředitel Nadačního fondu Českého rozhlasu, který organizuje běh na pomoc lidem se zrakovým postižením. Své zaměstnance do Světlušky zapojují firmy jako Vodafone nebo Herbadent.
Firmy, které se chtějí chovat společensky odpovědně, zahrnují běhání do svých plánů. Je to otázka posledních pěti let. Hlavně velké korporace motivují Čechy k pohybu. Spolu s neziskovými organizacemi tak pomáhají lidem, a zároveň v běhání našly snadný způsob, jak svým zaměstnancům ulevit od stresu. "Běh přispívá ke zdravému životnímu stylu a ten se zase odráží na dobrém pracovním výkonu," říká manažer HR oddělení z poradenské a auditorské společnosti KPMG Jan Pivoňka.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.