Největší světový hotelový řetězec Marriott International překonal očekávání, když v prvním čtvrtletí letošního roku zvýšil svůj čistý zisk na 365 milionů dolarů. Řetězec, který má pod sebou třicet hotelových značek, musí ale řešit překážku v podobě vlastní konkurence. Některé jeho hotely působí na stejném místě a okrádají se tak navzájem o zákazníky.

Společnost chce snížit náklady jednotlivých hotelů a uvažuje i nad prodejem či pronájmem některých svých značek. Zároveň plánuje stavbu hotelů v zemích, kde dosud nepůsobí.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se