Kávu nebo prací prášky − a týká se to řady dalších kategorií − lidé jinak než ve slevových akcích prakticky nekupují. Přibývá dodavatelů, kterým tento stav začíná vadit. A některé značky proto častěji než dřív právě z tohoto důvodu opouštějí ty obchody, které jejich zboží do výrazných slev umisťují.

"V nedávné minulosti jsme měli pauzu v dodávkách do Kauflandu a aktuálně nemáme žádný produkt v sortimentu společnosti Lidl," říká obchodní ředitel největší české vinařské firmy Bohemia Sekt Petr Černý.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se