Booking.com se snaží vymanit ze škatulky zprostředkovatele hotelového ubytování. Společnost v Praze rozjela reklamní kampaň, která cílí na majitele bytů. Má je přesvědčit, aby svou nemovitost nabízeli turistům a dalším návštěvníkům města ke krátkodobým pronájmům.

"Cílem kampaně je povzbudit vlastníky bytů a domů, aby se u nás zaregistrovali a zveřejňovali své nabídky. Věříme, že na pražském trhu je v tomto ohledu stále velký potenciál," říká Kristofer Barber z tiskového oddělení Booking.com.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se