Nejstarší české cestovní kanceláři se po třech ztrátových letech letos daří. "Pokud nedojde k něčemu neočekávanému, celkové tržby naší společnosti by se měly zvýšit meziročně zhruba o třetinu na 2,3 miliardy korun a výsledek našeho hospodaření se přehoupne do černých čísel," řekl HN šéf Čedoku Jan Koláčný.
K návratu do zisku společnosti pomohl nejen větší zájem Čechů o cestování, ale i postupné rozšiřování nabídky zájezdů, na které se pod novým majitelem víc zaměřila.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.