Nejstarší české cestovní kanceláři se po třech ztrátových letech letos daří. "Pokud nedojde k něčemu neočekávanému, celkové tržby naší společnosti by se měly zvýšit meziročně zhruba o třetinu na 2,3 miliardy korun a výsledek našeho hospodaření se přehoupne do černých čísel," řekl HN šéf Čedoku Jan Koláčný.

K návratu do zisku společnosti pomohl nejen větší zájem Čechů o cestování, ale i postupné rozšiřování nabídky zájezdů, na které se pod novým majitelem víc zaměřila.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se