Expanze na zahraniční trhy přiměla e-shop s kosmetikou Notino k vytvoření nové funkce komerčního ředitele. Tím se v říjnu stal Jan Vraný. Bývalý obchodní ředitel českého Googlu má v internetovém obchodě na starosti marketing, obchod a zákaznický servis na všech trzích.

Manažer se v Googlu čtyři roky staral hlavně o digitální marketing. "Chtěl jsem se zapojit do české společnosti a líbila se mi možnost posunout Notino směrem ke světovému byznysu," popisuje svoje důvody ke změně firmy Vraný.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se