Dopravní nehoda je sama o sobě nepříjemná. Mnohdy však po ní následuje zdlouhavý proces s pojišťovnou. V Directu se rozhodli zjednodušit svým klientům vyřízení této procedury. Nově by na to mělo stačit jen několik kliknutí v mobilní aplikaci. Obdobnou službu v Česku už od loňského roku nabízí pojišťovna AXA, která ji po pozitivních zkušenostech zavedla i na slovenském trhu.

Takzvaná samolikvidace klientem však není jediná inovace, kterou Direct chystá. Přichází také s čidly pro chytrou domácnost, která mohou pomoci škodám předejít.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se