Schůzky během dne patří mezi největší zabijáky produktivity. Po jakémkoliv vyrušení trvá průměrně 23 minut, než se člověk vrátí k původní práci. Množství zbytečných meetingů řeší už i firmy v Česku.
"Na poradách se sice hodně diskutovalo, často jsme ale nedocházeli k rozhodnutí. Takovými schůzkami jsme ztráceli čas i motivaci," popisuje Soňa Schwarzová, členka představenstva NN pojišťovny a penzijní společnosti. Pozvánky na porady ve firmě lidé rozesílali bez uvedení předmětu, připojení podkladů nebo popisu cíle. Účastníci se pak scházeli nepřipravení, protože nevěděli, jaký je účel porady a k čemu by měla dojít.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.