Schůzky během dne patří mezi největší zabijáky produktivity. Po jakémkoliv vyrušení trvá průměrně 23 minut, než se člověk vrátí k původní práci. Množství zbytečných meetingů řeší už i firmy v Česku.
"Na poradách se sice hodně diskutovalo, často jsme ale nedocházeli k rozhodnutí. Takovými schůzkami jsme ztráceli čas i motivaci," popisuje Soňa Schwarzová, členka představenstva NN pojišťovny a penzijní společnosti. Pozvánky na porady ve firmě lidé rozesílali bez uvedení předmětu, připojení podkladů nebo popisu cíle. Účastníci se pak scházeli nepřipravení, protože nevěděli, jaký je účel porady a k čemu by měla dojít.
Co se dočtete dál
- S jakým zlepšovákem přišla NN pojišťovna, aby byly její porady účelnější a zábavnější?
- Jak se k poradám staví hlavní ekonomka Raiffeisenbank Helena Horská?
- Co pomohlo Facebooku k lepší organizaci meetingů?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.