Obchodníci či restauratéři protestovali, výrobci pokladen si naopak od elektronické evidence tržeb slibovali rozjezd miliardového byznysu. Po necelých dvou letech fungování EET, jejímž cílem je omezit daňové podvody prodejců a poskytovatelů služeb, zůstává projekt za očekáváním řady firem, které na něm chtěly vydělat.

Třeba společnost E.E.T. One, jež se chtěla stát lídrem trhu, ohlásila loni v létě insolvenci kvůli nízkému zájmu o své pokladny. Totéž postihlo firmu Shopkeeper, jiné podniky musely propouštět.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • V placené části se dočtete:
  • Jaký je rozdíl mezi počtem prodaných pokladen mezi mobilními operátory a klasickými výrobci.
  • Co byznysmeni v daném oboru očekávají od třetí a čtvrté vlny EET, odložených o rok.
  • Jak si úspěšné formy v byznysu kolem EET pomáhají, když domácí trh stagnuje.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se