Obchodníci či restauratéři protestovali, výrobci pokladen si naopak od elektronické evidence tržeb slibovali rozjezd miliardového byznysu. Po necelých dvou letech fungování EET, jejímž cílem je omezit daňové podvody prodejců a poskytovatelů služeb, zůstává projekt za očekáváním řady firem, které na něm chtěly vydělat.
Třeba společnost E.E.T. One, jež se chtěla stát lídrem trhu, ohlásila loni v létě insolvenci kvůli nízkému zájmu o své pokladny. Totéž postihlo firmu Shopkeeper, jiné podniky musely propouštět.
Co se dočtete dál
- V placené části se dočtete:
- Jaký je rozdíl mezi počtem prodaných pokladen mezi mobilními operátory a klasickými výrobci.
- Co byznysmeni v daném oboru očekávají od třetí a čtvrté vlny EET, odložených o rok.
- Jak si úspěšné formy v byznysu kolem EET pomáhají, když domácí trh stagnuje.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist