Vlastní i řadu těchto nemovitostí za hranicemi v rámci regionu CEE. O nákupních zvyklostech a měnícím se životním stylu Čechů toho tedy v CPI vědí víc než dost.

Řada nákupních center je v provozu deset a více let. Jakými proměnami prochází a na co se při rekonstrukcích klade největší důraz?

Petr Brabec, vedoucí asset managementu nákupních center v CPI Property Group: Mnoho nákupních center u nás již dosáhlo pomyslné dospělosti a trendy v oblasti obchodních center se v několika posledních letech výrazně mění. S ohledem na délku přípravného a realizačního procesu, zejména v případě větších rekonstrukcí či rozšíření, se musí centra připravovat na nové generace zákazníků a velmi pečlivě sledovat vývoj a prognózy v této oblasti včetně změny vzorců chování stávajících i nových zákazníků.

Je třeba investovat do toho, co návštěvníkům přináší užitek a vjemový zážitek. Jde například o osvětlení, dlažby, podhledy, ozvučení, komfortní parkování, sociální zázemí, dostatečnou gastronomickou nabídku, posilování segmentu zábavy a tak dále. Důležitým aspektem rekonstrukce by mělo být i zlepšování pracovního prostředí zaměstnanců obchodního centra, kteří jsou klíčoví ve styku s koncovým zákazníkem stran jeho spokojenosti.

Na rekonstrukci je nutné nahlížet i z hlediska dlouhodobé udržitelnosti, šetrnosti k životnímu prostředí a bezpečnosti. Tento přístup se promítá do výměny či vylepšování většiny provozních a bezpečnostních technologií v rámci modernizací center, kapacitních datových kabeláží, přívodu a odtahu vzduchu či instalací různých digitálních technologií.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.