Největší český dražební portál Aukro prožívá těžké časy. Od roku 2011 mu soustavně klesají tržby i celkový objem obchodů, které lidi přes jeho web uzavírají. Předloni se k tomu navíc přidala výměna jeho on-line systému, která spoustu skalních uživatelů naštvala a z níž se zlínská firma ještě stále vzpamatovává.
"Dostali jsme kvůli tomu desítky tisíc zpráv, často plných nadávek, a já díky tomu objevil sprostá slova, která jsem do té doby neznal. Sáhli jsme si na dno, teď jsme ale z nejhoršího venku. Návštěvnost webu nám posledních osm měsíců v řadě meziročně roste," říká šéf Aukra Lumír Kunz.
Výměnu systému, která Aukro vyšla asi na 90 milionů korun, si při prodeji vynutil původní vlastník − polská Allegro Group. Tu předloni nahradila skupina českých investorů v čele se zakladatelem Aukra Václavem Liškou a fondem Leverage Technology, který zastupuje nynější šéf portálu Kunz.
Co se dočtete dál
- Proč původnímu vlastníkovi Aukra v Česku plán boje s e-shopy nevyšel?
- Kdy se zlínská firma dostane znovu do zisku?
- A jak chce Aukro vydělávat na rozbaleném zboží?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist