Vychodil jen střední školu, nikdy nepracoval a až 12 hodin denně tráví hraním na počítači. Přesto je I Sang-hjok, o němž fanoušci běžně mluví jako o "bohu" či "nezničitelném démonovi", jednou z nejznámějších jihokorejských celebrit. Účinkoval už v reklamách na energy drink, sušenky či ve spotu zdejšího operátora SK Telecom, spekulace o jeho flirtování s televizní moderátorkou na sociálních sítích zapáleně komentovaly stovky lidí. Za popularitu 21letý mladík vystupující pod přezdívkou Faker vděčí tomu, že je historicky nejúspěšnějším hráčem počítačových her z Jižní Koreje, země, kde má profi gaming postavení hlavního národního sportu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.