Unijní ochranná známka německého výrobce Adidas tvořená třemi pruhy je neplatná. Tribunál EU (dříve soud prvního stupně) v Lucembursku odmítl návrh společnosti Adidas, aby zrušil verdikt Úřadu EU pro duševní vlastnictví. Ten známku zapsal v roce 2014. Firma v přihlášce uvedla, že ochrannou známku tvoří tři stejně široké paralelní pruhy, které jsou od sebe stejně vzdálené a jsou umístěny na výrobku v libovolném směru. V roce 2016 však úřad na návrh belgické společnosti Shoe Branding Europe zápis ochranné značky zrušil. Firma Adidas podle úřadu neprokázala, že známka získala v celé EU rozlišovací způsobilost užíváním. Tribunál včera rozhodnutí úřadu o zrušení zápisu potvrdil a zamítl žalobu, kterou proti rozhodnutí podala firma Adidas. Ta se nyní ještě může odvolat k Soudnímu dvoru EU. "Tento soudní výrok je omezený na toto konkrétní provedení symbolu s třemi pruhy a netýká se široké ochrany, kterou Adidas u své známé značky s třemi pruhy v různých formách v Evropě disponuje," uvedl německý podnik v reakci na soudní verdikt.
Kaufland a další značky jdou do virtuální reality. Můžete koupit nehmotnou kabelku Gucci za 4000 dolarů
Pro Kaufland jsou typické velké kamenné obchody, a v Česku dokonce nemá ani e-shop. Nyní se ale jako jedna z prvních společností rozšiřuje do virtuálního světa. Ve videohře Animal Crossing: New Horizons obsadil jeden ostrov, který pojmenoval...
24. 1. 2022 ▪ 3 min čtení