Loni na podzim zaujala britskou veřejnost nezvyklá kampaň. Mladá žena se v reklamním videospotu inspirovaném špionážním thrillerem Mission: Impossible proplétá změtí laserových paprsků v zešeřelé aule jakéhosi muzea. "Jsme tu pro tebe, první krok je nejtěžší," povzbuzují ji přes vysílačku kolegové kdesi ze zázemí.
Hrdinka následně akrobatickými pohyby proskáče až na konec místnosti. Z váčku nečekaně vytáhne černý zapalovač, pokládá ho na kamenný podstavec, ten se ale následně mění v nataženou dlaň jedné z jejích kamarádek. Společně sedí v kavárně a žena říká přátelům: "Děkuji, že mi pomáháte."
Mužský hlas mimo obraz pak reklamu uzavírá dovětkem: "Zbavit se kouření je nejlepší rozhodnutí, jaké kuřák může udělat."
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.