Petr Loužecký, ředitel cloudových služeb, Algotech
Velký důraz je při dodávkách řešení kontaktních center kladen na ergonomii, reporting a dostupnost řešení. Hlavní změnou je však příklon ke cloudovým službám, které pomáhají nejen s dostupností nových funkcionalit, ale i s řešením práce odkudkoliv a kdykoliv.
Pavel Vrzák, generální ředitel, Atlantis Telecom
V poslední době se klíčovým tématem stává automatizace opakujících se procesů v kontaktním centru, a to napříč všemi komunikačními kanály. Velký důraz kladou provozovatelé kontaktních center také na těsnou integraci platformy kontaktního centra s celou řadou svých interních podnikových aplikací.
Článek byl publikován v komerční příloze ICT revue.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist