Petr Loužecký, ředitel cloudových služeb, Algotech

Velký důraz je při dodávkách řešení kontaktních center kladen na ergonomii, reporting a dostupnost řešení. Hlavní změnou je však příklon ke cloudovým službám, které pomáhají nejen s dostupností nových funkcionalit, ale i s řešením práce odkudkoliv a kdykoliv.

Pavel Vrzák, generální ředitel, Atlantis Telecom

V poslední době se klíčovým tématem stává automatizace opakujících se procesů v kontaktním centru, a to napříč všemi komunikačními kanály. Velký důraz kladou provozovatelé kontaktních center také na těsnou integraci platformy kontaktního centra s celou řadou svých interních podnikových aplikací.

Článek byl publikován v komerční příloze ICT revue.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist