Milan Mitošinka, head of Mobile Products & Solutions, VR/AR and IoT, Cleverlance Enterprise Solutions

V současné době jsou tyto technologie vhodné v oblasti biometrie nebo předzpracování dat, a tedy i pro různé formy chatbotů, kteří se snaží odbavit klienty on-line nebo shromáždit potřebné údaje pro pracovníka banky ještě předtím, než se klient spojí s operátorem call centra. Příkladem je třeba slovenská Tatrabanka, která již experimentuje s hodnocením spokojenosti klienta pomocí umělé inteligence.

Richard Schwartz, ředitel produkčního streamu K, Unicorn Systems

Na algoritmech z oblasti umělé inteligence jsou postavena řešení biometrického ověřování identity uživatelů. Tuto technologii ale plánujeme našim klientům nabídnout i pro moderní přístupy ke zlepšení zážitku klientů při obsluze na pobočkách, zejména při identifikaci a prioritní obsluze afluentních klientů. Využití vidíme také při odhalování potenciálních podvodů, analýzách transakcí klientů a predikci jejich budoucích příjmů a výdajů.

Článek byl publikován v komerční příloze HN ICT revue.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist