Kluby z nejvyšší anglické fotbalové soutěže už zhruba dvacet let vyrážejí na propagační turné do asijských zemí, aby tam posílily své značky. Kvůli počtu obyvatel je samozřejmě nejvíc přitahuje Čína, kde je potenciál růstu fanouškovské základny největší. V přepočtu miliardy korun jim pak odtud každoročně plynou z prodeje televizních vysílacích práv. To se však teď může změnit. Vedení Premier League koncem minulého týdne oznámilo, že s okamžitou platností vypovídá smlouvu s čínskou televizní společností PPTV. Ta přitom měla prvoligovým klubům přinést do rozpočtů během tří let v období 2019−2022 až 564 milionů liber (16,9 miliardy korun).
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.