Největší česká automobilka Škoda Auto dostala od mateřského koncernu Volkswagen několik úkolů. Potřebuje začít prodávat hodně elektromobilů, aby splnila přísné emisní limity. Zároveň se musí vyrovnat s následky krize způsobené pandemií koronaviru a poklesem prodeje. K tomu po ní Volkswagen chce, aby se prosadila na rozvojových trzích v severní Africe a Rusku, od ledna tam přebírá zodpovědnost za všechny ostatní značky koncernu. V Africe ani v Rusku se koncernu doposud pod vedením VW tolik nedařilo. To vše má teď na starosti nový šéf Škody Auto Thomas Schäfer.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se