Japonský prodejce obleků Aoki se přizpůsobuje potřebám lidí, kteří při pandemii koronaviru musí pracovat z domova. Přišel proto na trh s "pyžamovým oblekem". Má připomínat oděv, který si lidé berou do kanceláří, cítit se v něm ale mají stejně pohodlně jako v pyžamu. Právě Japonsko je přitom zemí, kde se v zaměstnání formální odívání často vyžaduje. A to i při on-line poradách. Aoki slibuje, že v jeho novince budou zaměstnanci před kamerou vypadat dobře i bez zbytečného převlékání. Lehké sako i kalhoty na gumu prodává v přepočtu po zhruba tisíci korunách. A to v pánské i dámské verzi. Pro samotnou společnost to ale má i další rozměr. Protože v době koronaviru lidé nechodí do kanceláří, téměř se neprodávají klasické obleky. A tak má ten pyžamový alespoň částečně zmírnit propad příjmů, se kterým se firma potýká.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist