Co může být ve světě byznysu smutnějšího než když dlouholeté úsilí o vybudování firmy a značky přijde vniveč? Když se to stane nezaviněně, vlivem vnějších podmínek. A vůbec nejhorší je, když kolaps přijde v době, kdy se už už rýsuje obrat a zdevastované odvětví začne vyhlížet nové příležitosti. V oborech spjatých s létáním takový vývoj díky výraznému pokroku v očkování proti pandemii covid-19 pozorujeme. Je ale možné, že si ho už neužije společnost, která byla pro Čechy po generace synonymem létání − České aerolinie.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se