Když si lidé na fanouškovském e-shopu objednají tričko či hrnek s motivem superhrdiny některé z „marvelovek“, často si kupují produkt, který ještě reálně neexistuje. Většinou to ale nepoznají. Obrázek jim na čisté tričko natisknou jen chvíli po dokončení objednávky a dopravce se zásilkou u nich doma zazvoní během 48 hodin. Do výrobní metody nazvané on demand, tedy na vyžádání, se nyní pouští i švédský oděvní gigant H&M. Ke spolupráci si vybral firmu OPT OnDemand z vesničky Hrbovice nedaleko Ústí nad Labem.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se