Když si lidé na fanouškovském e-shopu objednají tričko či hrnek s motivem superhrdiny některé z „marvelovek“, často si kupují produkt, který ještě reálně neexistuje. Většinou to ale nepoznají. Obrázek jim na čisté tričko natisknou jen chvíli po dokončení objednávky a dopravce se zásilkou u nich doma zazvoní během 48 hodin. Do výrobní metody nazvané on demand, tedy na vyžádání, se nyní pouští i švédský oděvní gigant H&M. Ke spolupráci si vybral firmu OPT OnDemand z vesničky Hrbovice nedaleko Ústí nad Labem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.