Škoda v úterý představila novou generaci modelu, Fabia. Ta byla tradičně druhým nejprodávanějším modelem české automobilky, loni ale zastarávající a služebně nejstarší škodovka vyklidila pozice, v celosvětových prodejích ji nepřekonala jen Octavia, ale také oblíbená SUV Kodiaq, Karoq a Kamiq.
Zatímco v roce 2019 se na celém světě prodalo přes 170 tisíc Fabií, loni měla malá škodovka co dělat, aby prodejně překonala stotisícovou metu. Důvodů je cela řada, jedná se o pokles prodejů na evropském trhu, kde je Fabia tradičně oblíbená, příchod modernějších konkurentů: Peugeotu 208, Renaultu Clio, Toyoty Yaris nebo Opelu Corsa, a také celkově zastarávající techniku a zužující se výběr motorů. V ceníku Fabie jen dva.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.