Bez očkování do práce nechoďte. Nadnárodní korporace jako Google, Facebook či AT&T daly svým zaměstnancům jasný vzkaz – očkování je povinné. Mohou to dělat selektivně jen na některých trzích – především doma v USA, protože v části zemí, včetně Česka, něco takového nedovolují zákony. Tuzemské firmy tak mohou své lidi k očkování jen motivovat, například dny volna nebo tisícovkami navíc. Samy jsou k povinnému očkování opatrné, protože si dobře uvědomují, že to může být pro část zaměstnanců nepřijatelné. Přesto je to velké téma, které může na podzim ještě nabývat na významu s opět se zhoršující covidovou situací. 

Faktem je, že také u nevýrobních profesí chtějí mít obvykle podniky své lidi, kteří zůstávali z velké části na home officu, zpátky v kancelářích. Zaměstnance rozeseté po celém světě k co nejrychlejšímu návratu vyzval i šéf Googlu Sundar Pichai: „Naše produkty jsou postaveny na inovacích, které mnohdy vznikají při náhodných setkáních v kuchyňkách, na chodbách, jídelnách nebo tělocvičnách. Takto jsou navrženy a postaveny všechny naše kanceláře i kampusy a o tyto interakce bychom nechtěli přijít.“ 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se