Při prvních vlnách pandemie koronaviru maloobchod prodělal infarkt,“ popsala vývoj na trhu na kongresu Samoška, který pořádají zástupci takzvaného tradičního obchodu, tedy nákupních družstev a malých prodejců, Lenka Sobočan z agentury NielsenIQ. Zatímco v roce 2019 a dříve lidé nakupovali častěji, ale v košíku toho měli méně, a situace tak byla stabilní, s první vlnou pandemie se křivky výrazně oddělily, protože lidé začali nakupovat více zboží, ale méně často. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se